svett och tårar

Igår började jag på totalt flytande!
då vi råkat åka hemifrån utan min "maT" så drog vi inom apoteket och fixade en ny förp. Modifast!
Hittade den omtalade kaffesmaken och tänkte pröva den!

det smakade verkligen KAFFE och inga skumma eftersmaker!
Visst har jag börjat väönja mig vid chokladen och börjar faktiskt att tycka att den är helt OKEJ!
men kaffe, Alltså, fårjag själv välja så blir det bara den i fortsättningen!

bieffekt : Hunger!
"groggen" håller en bara mätt i 20 min, sen kurrar magen igen!
Brukar inte vara den som klagar över att jag är hungrig. men nu är det faktiskt obehagligt hur hungrig man är !

Men det får la gå det med !

Har idag även tagit foto!
Tänkte att det kanske är dags för det nu när jag börjat på flytande!
så har tagit framifrån, från sidan och bakifrån, så kanske man får se skillnaden med egna ögon oxå!

Har sprungit en runda med crosstrainern nu på morgonen, blev ca en kvart på högsta effekten sen en tio min på lättare.
Skönt att man kan springa framför tv:n..

I eftermiddag ska jag handla .. EN STOR UTMANING!
men gubben frågade faktiskt om jag kunde handla hem lite till honom.. man får väl offra sig, som sagt en stor utmaning, men jag ska klara det !

för övrigt är jag ensam hemma idag, Lite jobbigt då det är första gången på typ två veckor, börjar bli en aningen bortskämd ;)
Ska bli lite städnjingen promenad och så klart träning .

om två timmar ska jag äta "frukost" har satt upp så jag klarar av fyhra portioner om dagen. visst får jag inte äta innan tolv.
Men vafan!
Det är värt det !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

krizzemedza i en annan form

Allt om min Gastric by pass operation

RSS 2.0