23 April

Nu är allt spikat,
kanske inte datumet, men operations veckan åtminstonde ;)

Vecka 24 någon gång ska jag läggas in för att genomgå mest troligt den största förändringen i mitt liv !
Jag är spänd, rädd, glad och nervös !
allt i ett ang detta .
och har väl helt ärligt inte fattat det riktigt än heller !

Nu är det bara det jobbigaste som väntar fram tills dess!

dessaförbanade jävla kilo man ska gå ner själv!(14 kg för min del)  
Jag har väl en fördel att jag håller på med en flytt och får rätt mycket motion genom det ..
men att tro på sig själv.
Är något jag inte riktigt kommit överens om än!
Och utan att tro på sig själv. kommer man inte långt!

Det sägs att det tar en vecka att bli av med suget för allt.
Jag är inne på dag 3..
Helgen har jag klarat galant!

Blev lite tacos i fredes. jag valde att fylla mitt bröd med massa grönsaker, och kände mig jävulskt nyttig ;)
Lördag blev det pizza för alla utom för mig ! Vad vore en pizzeria om man inte kan beställa sallad ? ;)

och istället för lördagsgodis valde jag nötter :) funkade men jag har min familj att tacka att de gör allt för min skull oxå!

4 veckor innan op är det tänkt att jag ska börja på pulver diet, HATAR pulverdieten. men försöker vänja mig vid det genom att ta en portion om dagen. går ju att utöka när jag känner mig redo!

var inne på modifasts hemsida ( tryck här för att komma dit ) och fick hem tre portioner gratis, hoppas de är något att ha!
de verkar har ett betydligt bättre utbud :)

Nej! borde lyfta min Stora kropp från soffan och ta mig en promenad!
(tänka sig, det kan vara sista året man kallar sig själv för stor, en förändring jag inte kommer att komma över fören jag står där ! )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

krizzemedza i en annan form

Allt om min Gastric by pass operation

RSS 2.0