Modifast

YES!
Är otroligt glad just nu !
Hittade ÄNTLIGEN ett pulver jag klarade av att äta !


Beställde hem ett provpaket ifrån deras hemsida och fick då tre olika portions påsar,
Choklad,
Vanilj
och potatis purjolökssoppa!

Jag har verkligen verkligen svårt för pulver diet som jag skrivit innan, men nu..
Jag vlev så otroligt glad när jag öppnade påsen och kände vanilj lukten!
Luktade otroligt mycket vanilj och inte välling som naturdiet luktar.

jag gav det verklien ett försök och när jag tog första klunken väntade jag på klökningen jag får utav naturdiet.
Men den kom inte utan istället kände jag en anska kraftig vaniljsmak.

Konsistenten är som Milkshake.
ska försöka ställa in den i kylskåpet någon minut innan och dricka den med sugrör nästa gång ;)

det enda negativa med det är att man känner en liten liten smak av lera .. (för att kunna relatera till något)
men eftersmaken i munnen är bara vanilj istället för vällingen jag fick av naturdiet.

Dessutom är det ytterligare ett minus då modifasten innehåller mer mjölk och risken är väl att jag får lite komplikationer utav det efteråt, än så länge känner jag inget och det var ändå ca 4 min sedan jag drack sista klunken :)

ÄR som sagt glad :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

krizzemedza i en annan form

Allt om min Gastric by pass operation

RSS 2.0