14 Maj

He !
HAr det gått ett tag igen.
och man tappar hoppet ju längre det går !
Idag är det inne på 4 veckor kvar till op ..
Och jag har 9 kg kvar att gå ner ..
får verkligen hoppas på det bästa nu!

Dricker iaf pulver det enda jag gör ..
Igår blev det en liten fuling då vi råkat åka hemifrån utan min mat, så drog in på lidl och kollade igenom alla hyllor..
Hittade en smothie utan något innehåll av socker. .
Fick dricka det och det smackade förfärligt!
Så kunde inte dricka upp..
Min kära sambo åkte till mcDonalds och köpte sig en wrap ( det nya som jkommit ut ) med friterad kyckling i ...

Tog bort att freterat runt om och tog en kött bit som jag fick smaka på ..

Var det så kyckling smakade ?!
Dock var det så starkt för min mun att jag nästan fick hinka i mig vatten ..

Alla kryddsmaker är ju helt förstört.. och allt jag har byggt upp med att kunna äta stark mat är som försvunnen ..

Känner av minsta lilla pepparkorn och saltkorn nu känns det som !

för övrigt så går det framåt ..
HAr råkat på att bli lite dålig nu..
Trött och hängig..
vet inte om det beror på viktnergång och den biten.. eller om det är min flyttstress som börjar komma ifatt mig ..

Men ska iaf gå o lägga mig nu har jag tänkt mig..
vila lite framför tvn ..

Kämpa på!
Imorgon är en ny dag !

& Lycka till!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

krizzemedza i en annan form

Allt om min Gastric by pass operation

RSS 2.0