17 April

Gud,
Var på mötet igår..
sååå mycket information, och jag kan inte riktigt förstå varför jag skämdes på det viset jag gjorde ..

vi alla var ju där av samma orsak?! .
men ändå kändes det så sjukt skumt.
Man kände sig så totalt misslyckad, att jag aldrig känt mig sämre ..

Imorgon är det ett nytt möte. det enskilda med kirurgen, narkosen och dietisten.
Ska bli mycket intressant.
blir även en massa blodprovstagningar.

Hoppas bara de godkänner mig nu!

Igår pratade vi även en del om vad man ska äta de 3-6 veckorna innan op!
De snackar om pulvermat.
Och jag som verkligen inte klarar av det !
det gör så sjukt ont i mig att jag inte kan det!

För jag menar, Jag verkligen verkligen vill.
Och det är ju på grund utav att jag inte klarar av pulver som jag inte kan göra det själv .
Fick dock ett tips om märket Modifast,
Ska testa köpa det och se om det hjälper något.
JAG HOPPAS!
Det märket finns även i kaffe smak, och kaffesmaken tar ju bort en HEL del av alla andra smaker, kanske det fungerar bättre !

Skriver mer i morgon !
Och håll alla tummarna för mig !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

krizzemedza i en annan form

Allt om min Gastric by pass operation

RSS 2.0