27 April

HEj hopp!
dagarna går och jag känner mig totalt misslyckad..

En varning till alla som precis börjat gå igenom detta, humöret är INGET att leka med under denna tid.
Gråter på kvällarna skrattar på dagarna mår skit på morronen ..

Och när det inte händer något under första veckan, var inte oroliga ..
ingen hade förvarnat mig om att det kan ta tid innan man ser skillnad på vågen, så här satt jag och grät mig halvt sönder när vågen fortfarande inte ändrat sig ..

Ringde runt och pratade med dietisten osv, men de alla sa samma sak, det kan ta en vecka eller två innan någon stor skillnad sker..

men nu är jag iaf i full gång, en mil gick jag igår, och dessutom fick jag hem världens bästa uppfinning, en crosstrainer!
Nu kan jag ju träna för fullt även när det är skitväder ute O framför tvn :D hehe



Nej nu ska jag dricka min Modifast (hallon smakar skit) och bara njuta av livet !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

krizzemedza i en annan form

Allt om min Gastric by pass operation

RSS 2.0