29 April

Vart total lycka i morse, när vågen äntligen börjat röra sig !
Kanske inte så mycket som jag hoppats, men ändå sammanlagt 5 kg nu :)
Glad övert är jag !

Kommer väl "fuska" lite ikväll då det blir lite dricka här hemma!
elelr jaa, inte för mig, kanske tar en halv grogg eller så, men absolut inte mer!

Brosan kommer hit ikväll och bara myser !

för övrigt så har jag räknat fel på veckorna.
Imorgon (måndag) är det alltså 6 veckor kvar till OP.
Och inte 5 som jag inbillat mig ;)

Så stressen har försvunnit lite !

Im,orgon blir det dessutom massa bus med barn :)
då jespers syster kommier hit med alla 3 barnen,
Har kommit på att ban är en bra grej när man ska gå ner i vikt :)
Alltid någon man ska springa efter !

HAHAH !
ska nog låna hem något barn över en vecka eller så ;)

Nej!
ska skära mig lite frukt bitar som jag kan sita och gnaga på ikväll :)

Ha det bra allla !

Kram & Lycka till ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

krizzemedza i en annan form

Allt om min Gastric by pass operation

RSS 2.0