Min historia

Min resa startade för ett år sedan..
Eller rättare sagt,
Min resa startade vid tonåren, då jag plötsligt gick upp i vikt utan att egentligen riktigt veta varför.
Sedan det året har jag pendlat mellan div vikter.
Jag har aldrig riktigt fått en ordentlig medelvikt.

Men när jag sedan blev gravid gick jag bara upp mer och mer och mer.
Det var ett jobbigt år för mig.
Det var mycket som hände på kort tid.
Närjag och min dåvarande pojkvän valde att göra en abort och sätta in en P-stav i armen,
har resan bara gått utför.
Fram tills för ett år sedan,
då jag fick nys om denna operationen.

Från början var det en sak jag skulle få genomgå tillsammans med en bekant.
Men nu, står jag själv, med miljoner människor runt om mig.

Problemet med det är att ingen av de miljoner människorna riktigt vet.
Vet hur mina tankar lyder, hur mina känslor förändras.
Hur mitt mod sakta sviker mig.

Ingen vet,
För jag är bara jag!
Och du är bara du !

Inget fall är det andra likt..

Det här är iaf min historia!

Välkommen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

krizzemedza i en annan form

Allt om min Gastric by pass operation

RSS 2.0